Tek Kod= Şehir



Minecraft Tek Komut Bloğu ile Şehir Kurma

Merhaba Minecraft Oyuncuları!

Bugün şehir yapamayan arkadaşlara yardımda bulunacağım, bu yapacağımız şehir efsane!

Sürüm : 1.8 - 1.8.9

İlk önce size şehir kurmak için en önemli ihtiyaçlarımızdan biri olan "Tek komut bloğu ile şehir kurma" kodunu vereceğim.
:)Bu komut sayesinde bir komut bloğu ile istediğiniz kadar bina yapabileceksiniz ve istediğiniz gibi değiştirip, modifiye edip kullanacaksınız.



Komut bloğu almak için yapmamız gerekenleri aşağıda belirteceğim ;




Benim kullanıcı adım Sukelaci olduğu için ben Sukelaci yaptım siz kendi kullanıcı adınızı yazacaksınız.
Aldığımız Komut Bloğunu yere koyuyoruz ve ters tıklayıp, komut bloğu arayüzünü açıyoruz.




Buraya birazdan Yukarıda vereceğim kodu yapıştracağız ve Done (Tamam) tuşuna basacağız.
Done ( Tamam ) dedikten sonra sohbette şu şekilde kodlar gözükecek.

2018-04-25_18.20.53.png



Not : Kodu yazdıktan sonra oyundan atılırsanız oyuna tekrar girip komut bloğunun üstündeki düğmeyi kırıp yanında redstone bloğu koyun.
Ardından Markette Redstone ( Kızıltaş ) bölümünden Komut Bloğunu çalıştırmak için bir araç alıyoruz.
Ben butonu tercih ettim siz işaretlediklerimden her hangi birini alabilirsiniz.




Aldığımız aracı SHIFT basarak komut bloğunun üstüne koyuyoruz ve ters tıklayarak komut bloğumuzu çalıştırmaya başlıyoruz.



Ardından karşınıza beyaz bir komut bloğu makinesi çıkacak. Bu makine sizin şehirinizi kurmanızda rol oynayacak tek şeydir.

2018-04-25_18.22.21.png


Makine kurulduktan sonra envanterinize bir kar topu gelecek ve bu kar topunu attığınız yerde şehiriniz kurulmaya başlayacak.
Binanın inşaatı bir miktar zamanınızı alabilir.

2018-04-25_18.23.41.png


Envanterinize gelen eşyadan bir sürü alarak şehrinizi büyültebilirsiniz. İstediğiniz kadar bina yapabilirsiniz!
Gördüğünüz gibi kocaman bir gökdelenim oldu ! Hepsi bu kullandığım komut bloğu kodu sayesinde.

2018-04-25_18.27.51.png


Siz de bu komutu kullanarak şehir yaratabilirsiniz ve 1.9 ve üstü bir sürüm kullanan arkadaşlar için bu kodu bırakıyorum




Not : Bu komut maximum 1.10 sürümünde çalışmaktadır. Başka bir sürümde çalıştırmaya çalışmak için Done dedikten sonra yanına kızıltaş bloğu koymalısınız.