NEDEN YAZMIYORUM, Yeni Asker Kardeşlerime Bilgi

Biraz soru yağmuruna tuttunuz, merakınız için teşekkür ederim. Arkadaşlar beni sıkı takip edenler benim sürekli güncel ve işinize yarıycam bilgi yazıları yazdığımı bilir.



Yaklaşık 2 aydır birşey yazamıyorum. Çünkü ASKERLİK vazifemi yerine getiriyorum. Bu yüzden blogumda biraz gönderiler güncel olamayacak üzgünüm.

Askerlik demişken Daha 2 aylık olmama rağmen anladığım birşey varsa oda evinizde pişen makarnayı bile özleyeceksiniz.

Para konusu çok zor durumu olan var, olmuyan var, herkesin ailevi durumu aynı değil. Ben bloğumdan iyi kötü sizin reklamlara tıklamanız ile harçlığımı çıkarıyorum. 2 güne bir tıklasanızda fena olmaz 😀😀 şaka yapıyorum. Yasak reklam tıklanması istemek, merhaba benim okuycumda zeki zaten anlıyor beni. SİZİ SEVİYORUM.

Gelelim esas konulara. Arkadaşlar askeriye hakkında askere gelirken ne getireceğim ne götürim düşünmeyin bunu.

Acemi Birliğine Giderken Alman Gerekenler

*Bir adet sırt çantası
*bot için 1 kilit (dolaplara kilit vurmak yasak).
*ayakkabı boyası ve silmek için fırça.
*diş fırçası ve macunu
*traş köpüğü ve 3 bıçaklı (2/3 adet alsanız çok rahat yeter.
*tırnak makası, şampuan (güzel bir marka alın kepek olmasın saçınızda).
*bir adet tişört veya kazak mevsiminize göre (dağıtım iznine çıktığınızda giymek için).

Bunlar yeterli acemilik için. Bavulla gelenler vardı. 21/45 gün için o eziyeti çektiğinize değmez. İçeride size yaklaşık 14 kilogramlık bir çanta hazırlayacaklar çok ağırlık getirmeyin bu yüzden yanınızda.

Askere gidecek kardeşlerim Hayırlı Teskereler olsun şimdiden.