Rihanna Kıvrımlı Kadınlarda “Uyluk ve Birazcık Ganimetli” Beş Kıyafetini Görmek İstiyor


Geleneksel güzellik kalıpları sadece Rihanna için işe yaramaz .
Şarkıcı, modanın neredeyse tek bedene uygun bir çaba olmadığını biliyor ve Fenty moda koleksiyonunun bu fikrin yansıtıcısı olmasını sağlamaya özen gösteriyor.
31 yaşındaki Rihanna , yeni Fenty x Webster Pop-up Kokteyl partisinde , kendi vücudu geliştikçe, kıyafetlerini tasarlarken aklı önünde tuttuğu bir şey olan onu değişen vücut şekilleri konusunda daha bilinçli hale getirdiğini açıkladı.
“Elbette fabrikaların standart büyüklüğü olan fit modellerimiz var” dedi E!Haber . “Ama sonra onu vücudumda görmek istiyorum. Kalçaları ve biraz ganimet ve kalça ile kıvrımlı bir kız üzerinde görmek istiyorum - ve şimdi daha önce hiç sahip olmadığım göğüslerim var! ”
Fenty Beauty firması ayrıca dalgalanan ağırlığın kendisine özgü bir deneyim olmadığını da kabul etti.“Bütün bunları göz önünde bulunduruyorum çünkü kadınların eşyalarımda kendinden emin hissetmelerini istiyorum” dedi.
Rihanna, Fenty Beauty serisini 2017'de başlattı ve o zamandan beri  lüks Fransız markası LVHM Moët Hennessy Louis Vuitton'un altına kadın iç çamaşırı ve  modayı dahil etme imparatorluğunu genişletti .
Rihanna
“Needed Me” şarkıcısının iç çamaşırı koleksiyonu, 32A ve XS'den 3X ve 44 DD'ye kadar değişen sütyen ve iç çamaşırlarıyla, boyutsuz.
“Ne zaman şişman bir gün geçirdiğimi ve ne zaman kilo verdiğimi biliyorum. Tüm bedenleri kabul ediyorum, ”dedi 2018’de Vogue’a “ Victoria’nın Gizli kızı gibi inşa edilmedim ve iç çamaşırımda kendimi çok güzel ve kendinden emin hissediyorum ”dedi.
Barbados doğumlu şarkıcı, moda çizgisini aynı ilkelere göre tasarladı ve geçen ay New York Times'ın T Style dergisine kendi tasarımlarını giyemediği takdirde “işe yaramayacağını” söyledi.
“Bedenim en büyük beden değil. Aslında sahip olduğumuz en küçük boyuta daha yakın: Biz [Fransız boyuna] 46 yükseliyoruz ”dedi. “Söyleyeceğimiz herhangi bir noktada sizinle buluşabileceğimizi söylüyoruz.”