Zahmet edip okursan ve yazının sonuna gelirsen kendine bir cümle al🌸




Zahmet edip okursan ve yazının sonuna gelirsen kendine bir cümle al🌸 
Bilmiyorum. 
Kaç yüz adım atılmalı, inan bilmiyorum. 
Yürüdüğümüz yollar bizi hisseder mi bilmiyorum. Bilmediğim o kadar çok şey var ki, saymaya başlasam benden çok sen yorulursun ya da yorulmazsın sen... Ben ne sayarsam sayayım dinlersin. 🎈

Zaman geçer bilirsin ve bazı şeylerin değeri hiçbir zaman tam anlamıyla anlaşılmaz. Değeri bilinmez demiyorum ama hak ettiği değeri de görmez. Gerçi bu neye göre ölçülür onu da bilmiyorum. 
Anlayacağın yine bilmiyorum. Bu kadar bilmeyen bir adamla kaç adım daha atarsın? Bir yolculuk bu kadar belirsizlik varken mümkün müdür? Ya da şöyle sorayım; kaybolmaya da var mısın? 💭

Kesin bunu da kabul edersin. Bak neleri neleri bilmiyorum ama seni öyle iyi biliyorum ki, hiç şüpheye düşmüyorum. Sen de düşün biraz. Lütfen biraz düşün. Hem de sadece biraz... Öyle uzun uzun düşün diyemem, vaktini de almak istemem ama vaktini almamı ister misin diye sorsam kendime, İnan o cevabı da biliyorum.
🧩 
Birkaç adım daha lazımdır belki...
Birkaç yüz adım fazladır her şeye... Beni anla hafta yedi gün değil ve ikimiz de masum değiliz. An ve biz ya da hepsini unut. Her şey dünyada bıraktığımız küçücük bir iz. Küçücük bir biz.☔️