Birini Sevin Herkezi Değil


Nekadar insanı aynı anda sevebiliyorsunuz anlamıyorum. Ben birtağne sevecek insan bulamıyorum, adam dönmüş ben bunu daha çok seviyorum ama bunuda çok seviyorum.

Sevmeyin siz ya, niye seviyorsunuzki? Veya söyle sorayım gerçekten seviyormusunuz? Ben sizin sevginize inanmıyorum insan birini sever, harbi sever, özünden sever. Ben öyle sevdim yani.

Buluşacaktık sözleşmiştik bir gün , gün geldi hazırlanıyorum neler diycemi düşünüyorum, onu nekadar özlediğimi, kokusunu özlediğimi, onu nekadar sevdiğimi anlatacaktım o buluşmaya gelmedi, bende hiç söyleyemedim zaten.

Geçenlerde bir arkadaşım iki kişinin arasın da kalmış, ikisininde böbreğe ihtiyacı olsa hangisine verirdin dedim, durdu kaldı. Ben sana böbreğimi düşünmeden verirdim.

Öyle oluyor işte sen böbreğini sunuyorsun o kalbini söküp gidiyor, başkaları onun kalbini kırıyor o seninkiyle kendininkini yer değiştiriyor, seni öldürmüyor kırık bir kalple yarım yamalak ayakta bırakıyor ve sen bunun için bile sevinirsin başkasının değil benim kalbimi kırdı diye.

Sen bütün sevgini verirsin ama o sana karşılık vermez, onu suçlama oje sürüyordur iki işi aynı anda yapamaz o. Sen severken o sevemez, sen özlerken o özleyemez, sen hissederken o hissemez, sen gel dersin o gelmez. O iki işi aynı anda yapamaz.


Seven insan napar?
Herşeyi yapar, seni sever üstüne birde senin acını çeker