Saat Gecenin Biriyse




Saat gecenin biri olduysa ve uyuyamıyorsa insan vardır illaki bir şey,
Senin varmı?

Ben gece korkuyorum ama korkum karanlıktan değil bu şehrin bütün beton binaları zangır zangır titreten gök gürültüsünden de değil ben gecelerden korkuyorum sen olmadan gece uyumaktan aslında seni düşünmekten düşündükçe kahrolmaktan ve buna birtürlü alışamamaktak korkuyorum anlıyor musun? Anlamıyorsun ne yazık ki hiç bir zaman anlamiycaksın.

Korkularımı oysa en iyi sen bilirsin, her korktuğumda soluğu yanında alırdım, şimdi soluk alamıyorum korkularım kalmadı okeyde da bu soluk işini napacaz?

Göğüs kafesimin içinde sana uçmaya hazır barış güvercini taşıyorum her geçen gün biraz daha can çekişiyor bıraksam, bıraksam aldanacak sana yine konacak avuçlarına biliyorum ki, yine biliyorum ki kıracaksın kanatlarını, ama sen özgürlük olmalıydın, her gece sana yazmamak için zor duruyorum. Bir mesaj atsam iletilmiycek kadar uzaksın yada iletilse bile cevap vermeyecek kadar yabancı.



Hani biraz klişe bir laf olacak belki ama, 
Gözyaşını değilde hani, ağlatanı silmeli insan hayatında bazen