Mutluluk?



Kendiniz için mutluluk satın alamazsınız ama hediye verebilirsiniz. 

Aslında mutlu olmak için bile insan birine ihtiyaç duyar belkide bu yüzden mutsuzuz çünkü yalnızız. Çevremizin kalabalık olması dışardan çok arkadaşı var densede içerde biz yalnız olduğumuzu fark ediyoruz.

Peki neden çoğu insana bize bizim verdiğimiz değeri vermediği halde hayla çok değer veririz? Çünkü salağız,  alışmışız yalnızlığa, mutsuzluğu hak ediyoruz bir yandan, çünkü bizi mutlu etmiycek insanları mutlu ediyoruz onlarda hooop gidip başkasını mutlu ediyor.

Herkes değer verdiğine güzel bir mesaj atsa bu dünyada gene biz mutsuz kalırız çünkü değer veren yok sonuç gene hüsran.

Aslında bütün olay algı beynimizdeki aptalca baskı bir Günaydın mesajı çokmu zor internetten bulup atmanada gerek yok. "Günaydın canım" yaz yolla kızada erkeğede yolla. Ama orda canım yazıyor yavşıyor gibi görünmim.

Arkadaşlar bu zihniyetten vaz geçin erkek için söylüyorum ee erkeklere atarsam bana öyle böylemisin derler kızlara atarsam üff sanane be salak derler. Veya kızlar için kızlara yazıyorum guruptan veya erkeklere yazarsam hemen yaşıyorlar...

Bakın önemli bir konu var  rehberimizde ya aileden ya arkadaş  hani tanıdığın insanlar var sen "Günaydın Canım" yaz yolla bu senin için çok şey değiştirmeye bilir ama gözünü açıpta o mesajı gören insan için değişir. Yüzü güler hani mutlu oluyormuş Günaydın mesajı alan insanlar ben diyenlerin yalancısıyım daha almadım.;)

Herkes aynı değildir, biri çıkar sen kime canım diyon der, orda herşey ***a sarar direk en eski numaraya dön pardon kuzenim yazmış de 😂