AHMET BATMAN (😍En Güzel Kitap Alıntıları😍)


"Elbette kalbinden geçenleri bilemem ama sen benim kalbimden geçenleri bil istedim."




"Bilmediğim bir yolda hiç dinlemediğim bir şarkı olup, karşıma çıkar mısın ?"




"Kimsenin bilmediği bir şarkısın bana kendini göster."




"Yaşanması mümkünken yaşanmayan her aşk gün gelir bizden bunun hesabını sorar."




"Bazıları verdiğin değeri anlamaz hepsi bu. Kaybetmek en çok onların hakkı işte..."




"Nekadar zamanımız kaldı bilmiyorum ve hala birbirimize geç kalmak için oyalanıyoruz. Korkak kalplerimizi birine sunmaya cesaret dahi edemiyoruz.
Oysa insan koşmalı sevdiğine bir şarkıları daha olması için, beraber bir film daha izleyebilmek için, elini birkaç dakika daha dahafazla tutabilmek için


-Bizim için yaratılan birileri olduğuna inanıyor musun?
-Evet...
-Ben senin benim için yaratılmış olmanı isterdim.

BENİ İÇİNDEN SEV




Dünya nüfusu hızla artmakta ve biz hâlâ karşılaşmadık, anlayacağın işler gün geçtikçe zorlaşıyor.



hayranı olduğum en güzel ve gizemli yazar. Birgün seni tanımak dileğimle.