SuperData: Oyunlar 2019'da 120,1 milyar dolar, Fortnite 1,8 milyar doları aştı

Piyasa araştırmacısı SuperData'ya yıl sonu raporunda göre, kombine oyun endüstrisi 2019'da% 3 büyüdü Ve Epic'in Fortnite savaş royale atıcı bu miktarın 1.8 milyar dolarını oluşturdu.
Nielsen'in sahip olduğu SuperData, endüstrinin daha yavaş bir büyüme aşamasına geçtiğini ve% 4'lük büyümenin 2020'de oyunların 124,8 milyar dolara ulaşması beklendiğini söyledi. Veriler mobil, PC ve konsol oyunlarının yanı sıra artırılmış gerçeklik, e-sporları, ve sanal gerçeklik gelirleri.

Genel olarak, 2019'da 120,1 milyar dolar gelir 2018'de 115,5 milyar dolardan% 4 arttı. 2019 gelirine mobil oyunlar için 64,4 milyar dolar, bilgisayar için 29,6 milyar dolar ve konsollar için 15,4 milyar dolar dahil edildi. Geri kalanlar oyunla ilgili videolar için 6,5 milyar dolar ve XR için 6,3 milyar dolar veya sanal gerçeklik veya artırılmış gerçeklik gibi teknolojilere dayanan genişletilmiş gerçeklik oyunları içeriyordu. (Toplam etkileşimli medya geliri, oyunlardaki ve XR segmentlerindeki çakışan kazançlar nedeniyle tüm segmentlerin toplamından daha azdır. Örneğin, Pokémon Go geliri hem mobil oyunlara hem de XR segmentlerine dahil edilir).
SuperData, 2019'da genişlemeye devam etmek için oyunun Fortnite veya Red Dead Redemption 2 seviyesinde oyunlara ihtiyacı olmadığını söyledi.
Mobil cihazlardan alınan güçlü performanslar sayesinde 2019'da dijital oyunlara harcanan doların% 80'i ücretsiz oynanabilir. Candy Crush Saga ve Honor of Kings gibi çok yıllık haritacılar, SuperData'nın 2020'de devam etmeyi beklediği bir trend olan mobilin oynaması ücretsiz gelir payını% 74'e itti.
Yukarıda: Konsollar yaşam döngüsü sona erdiğinde Premium oyunlar 2019'da durgunlaştı.
Resim Kredisi: SuperData
Fortnite, bir önceki yılda ikinci sırayı yakaladı ve bir önceki yıl 2,4 milyar dolara kıyasla 2019'da 1,8 milyar dolar üretti. SuperData, Fortnite'ın kalıcı popülaritesinin kısmen Avengers , Stranger Things ve Star Wars gibi pop kültürü gişe rekorları kıran crossover promosyonlarına atfedilebileceğini söyledi.
SuperData, premium oyun pazarının, üçlü A oyununun başlamasındaki boşluk yılı nedeniyle 2019'da% 5 düştüğünü söyledi. Red Dead Redemption 2, Marvel's Spider-Man ve Monster Hunter: World gibi birden fazla büyük sürüm gören 2018'den daha az mega hit vardı. Piyasada daha fazla makine olduğu için, bir konsol üretiminin son yılında mega isabet şansı daha yüksektir. Ancak bu isabetler gerçekleşmezse, satışlar genellikle konsolun son yılında düşer ve yeni bir konsolun başlatılmasına daha fazla aciliyet getirir.
Platform ayrıcalığı, canlı yayın platformlarında dağıtılmış en iyi oyun video içeriği (GVC) içerik oluşturucularıyla ilgilenir. Mixer, YouTube ve Facebook, dünya genelinde toplam 944 milyon izleyici olan GVC kitlesinin daha büyük bir kısmını çekmek için eski Twitch yayıncılarıyla sözleşme imzaladı.
Oculus Quest gibi yeni kulaklıklar sayesinde XR geliri 2019'da% 26 artışla 6.3 milyar $ 'a yükseldi. Bağımsız kulaklıklar VR gönderilerinin% 49'unu oluşturdu ve VR oyunlarını mevcut PC ve konsol cihazlarından daha genel bir kitleye getirdi.
SuperData, 2020'de dijital oyunların ve interaktif medya gelirinin% 4 artışla 124,8 milyar dolara ulaşacağını tahmin ediyor.
Fortnite Bölüm 2.
Yukarıda: Fortnite Bölüm 2.
Resim Kredisi: Epik Oyunlar
Premium oyunlar, yılın ilk yarısındaki büyük sürümler sayesinde 2020 yılında 19,8 milyar dolar gelirle şimdiye kadarki en büyük yıllarına sahip olacak. Cyberpunk 2077, The Last of Us Part II ve Animal Crossing gibi merakla beklenen oyunlar: Microsoft ve Sony'nin yeni nesil konsollarına odaklanmadan önce yeni ufuklar açılacak.
GVC seyircisi bir milyar benzersiz izleyiciyi aştıkça, flamalar için ayrıcalık savaşı 2020'de yoğunlaşacak. Geçen yıl, en iyi Fortnite flama Ninja, Mixer ile özel bir anlaşma imzalamak için Twitch'ten ayrılırken tarih yazdı. GVC'yi izlerken, izleyiciler genellikle flamaya oyunun kendisi kadar dikkat ederler.
Örneğin,% 72'si içerik oluşturucunun eğlence değerinin GVC'yi izlerken önemli olduğunu düşünürken, görüntüleyenlerin% 62'si kişisel olarak oynadıkları oyunları izlemeyi önemli bulmaktadır. GVC platformları arasındaki rekabet arttıkça, daha küçük olanlar kendi popülerliklerini artırmak için en iyi yayıncıları aramaya devam edecektir. Bu arada, Twitch kendi münhasırlık anlaşmalarını imzalayarak yeteneğini kilitlemeye çalışacak.
Microsoft ve Sony'nin yaklaşmakta olan konsolları 2020'de dijital oyun büyümesi için yeni yollar açacak. Konsol pazarı 2019'da 15,4 milyar dolarlık sabit gelirle durgunluk yaşadı. Ancak, yeni nesil sistemlere geçiş dijital oyunlar için büyük bir genişleme fırsatını temsil ediyor. güçlü donanım yeni, daha sürükleyici deneyimler sağlar.
İnternet hızlarındaki sürekli iyileştirmeler (ABD'li oyuncuların% 85'i artık saniyede en az 25 megabit hıza sahip), oyuncuların bu yeni sistemlerde indirmeler lehine diskten oyun satın almaya devam edecekleri anlamına geliyor.