Nintendo Switch Lite 3 ay sonra


Nintendo , Switch Lite'ı 20 Eylül'de başlattığından beri , birincil oyun aygıtlarımdan biri olarak kullanmaya geçtim. Ve adanmış avuçiçine hemen aşık olurken dayanıklılık hakkında bazı endişelerim vardı . Switch Lite'ı her yere yanımda götürüyorum. Onu evin etrafına, arabaya ve aklınıza gelebilecek başka herhangi bir yere sürüklerim. Ama bir çantada ya da bir çantada saklamıyorum. Genellikle cebimde. Ve ilk günden beri dağılmaya başlayacağından endişeliyim.
Bu korkuları göz önünde bulundurarak, şimdi bir check-in için iyi bir zaman olduğunu düşündüm. Switch Lite, biraz sert olsam bile üç ay boyunca dayanmalıdır. Ama aslında günlük kullanıma dayanıyor mu? Ve öyle olsa bile, aşınma belirtileri gösteriyor mu?
Kısa cevap, yeni gibi bir durumda olmasıdır. Ve bu benim için kolay olmamamdan kaynaklanmıyor. Ona zarar vermeye çalışmıyorum, ama ben de kodlamıyorum. Çocuklarım bazen ellerini bile alıyorlar. 1 yaşındaki çocuğumu neredeyse analog çubukların uçlarını soymaya çalışırken yakaladım. Ve yine de, dışarı attığımız her şeye katlanabilir.
En büyük endişeleri gözden geçirelim.

Nintendo Switch Lite 3 aylık check-in

Analog çubuklar

Bebeğin analog çubukları parçalamaya çalıştığını bulduğumda, tüylerimin birkaçı beyaza dönüyor. Lite çıkmadan önce bile, bu çubukların arıza veya hasar için en yüksek potansiyele sahip olacağını düşündüm. Orijinal Switch ile benim için durum buydu. Kauçuk tutamaklar sürtüneceği için birden fazla Joycon denetleyicisinden geçtim.
Şimdiye kadar, bu burada olmadı. Bu gerçekleşmeye bile başlamıyor. Nintendo'nun gerçekten çocukları akılda tutarak Switch Lite'a daha fazla güvenmeye başladım. Bu, çocuğumun onu yıkmaya çalışmasına izin vereceğim anlamına gelmez, ancak bu, cebime koymak konusunda daha iyi hissettiğim anlamına gelir.

Düğmeler

Ama başarısız olabilecek sadece sopa değil. Tiftik düğmelere girebilir ve arızalara veya başka sorunlara neden olabilir. Fakat yine de, Switch Lite'ın bu sorunlardan herhangi biri olmadı.
Bence bu en sağlam yapı kalitesini gösteriyor. Gunk ve grime, düğmelerin etrafındaki boşluklara girmiyor. Alan çok dar çünkü Nintendo üretim sürecini geliştirdi.

Genel aşınma ve yıpranma

Mekanik bileşenleri unutalım. Nintendo taşınabilir estetik olarak dayanıyor mu? Evet. Çok kolay bir şekilde darbelere ve çürüklere yakalanmadığı için çok şaşırdım. Ekranda gözle görülür hiçbir zar yok. Ve plastik hala yeni görünümlü kaplamaya sahip.

Sonuç

200 $ 'lık bir tüketici elektroniği cihazı üç aylık düzenli kullanıma dayanmalıdır ve Switch Lite bunu yapar. Ama benim kullanımım “normal” in ötesine ve “kaba” olarak geçiyor ve Lite'ın da bunun için yapıldığından eminim.
Nintendo birçok zorlu cihaz yaptı. Şirketin New York'taki Nintendo World Store'da Körfez Savaşı'nda bombalanan bir Game Boy bulunuyor . Hala çalışıyor. Switch Lite, Game Boy'dan daha fazla potansiyel başarısızlık noktasına sahiptir. Bu yüzden hala bu konuda endişeliyim.
Yine de Nintendo, uzun süre dayanabilecek bir el cihazının nasıl yapılacağını açıkça biliyor ve Switch Lite, bu mirasa kadar yaşamanın başlangıç ​​aşamasında.