Yalandan Vazgeçtim Herkez Kandı



Ben artık bıktım herkesten, herşeyden çünkü; insanlar sadece sevmiş gibi gösterdiler kendilerini, o eskiden güzel gelen ses tonları, eskiden bize söylenen o güzel kelimeler, cümleler şimdi okadar iğrenç geliyor ki. Ne acayip değil mi?

Ama yapacak birsey var mı bir kere aşk dan, sevgiden soğumuşken ve heves denen şeyin zerresi kalmamışsa, peki yeni baharlara açılabilir miyiz? neden kaçıyoruz insanlardan?

İnsanlar bize hiç bir zaman yakın olmadılar ki,  sadece zaaflarımızı kullandılar sadece işine geleni yaptılar. Aşk çok kısa 3 kelimeden oluşuyor ama o kadar büyük anlamlar taşıyor ki bunu sadece acı çeken biri bilir.

Etrafında bir çok kişi vardır senin iyiliğini isteyen ve onu sevmemen gerektiğini yanlış insan olduğunu söylüyorlar. Ama ne yapabilirsin ki kalbin onun adıyla atıyorsa ne yapabilirsin bir kere ona bağlanmış ve o olmuşken yanlış olduğunu bile bile sevmişsen ne yapabilirsin? Hiç birşey yapamazsın veya Birini çok istersin olacak zamanda olmaz, olmadık zamanda gelir seni bulur tam düzenini kurmuşken ondan arınmış ve kurultulmuşken ama o gelir senin düzenini bozar ve onun ismiyle Akarsular bile dururken senin kalbin durmaz işte bu halen ondan arınmadıgın anlamına geliyor. Ve hep unuttuk desekde içimiz de bir ukte kalmıştır Hiç kimse tamamen unutamaz, sadece tamamen unutmuş gibi yapar. Beni kandırırsın ama kendini bir türlü kandıramazsın.

Yıldız Tilbe bile "Vazgeçtim" dedikten sonra "Kahretsin yapamıyorum" demişken sen nasıl geçtin?