Öğrenci Dinlendiren 15 Tatil Nezaman?

Güzel öğrenci dostlarım ve sevgili velilerimiz. Hepimizin ortak bir paydası varsa öğrenciler için tatil pahası olan 15 gün tatil ve veliler için kabus olan 15 günlük işkence.



Peki bu 15 tatil veya işkence nezaman başlayacak? 

Hepimizin kafasında deli sorular planlarımızı ona göre ayarliycağız.


15 tatil kimin işine  yarar? Kimin işine yaramaz? 

*ilk okul talebeleri (Artık dışarda top oyniyacağı veya ip atlayacağı için YARAR.)
*Orta Okul talebeleri (Bilgisayar başında daha çok zaman geçireceği ve ailesi okuldan gelen bir çocuk derdi olmadığı için rahat rahat gezmeye gideceği için YARAR)
*Lise Talebeleri (okuldan kaçmak için 1001 takla atmak zorunda kalmayacağı için YARAR ama okuldaki veya kaçtığındaki gibi evde sigara içemeyeceği için be kız kardeşlerimiz sürekli ev temizliğine zorlanacağı için YARAMAZ (NÖTR))
*ÜNİVERSİTELİ (artık talebelikten çıkmış gurbetçi gençliktir. 15 tatil gurbetçi gençliğimiz için mükemmel YARARLI olacaktır ailelerinin yanına gidilecek. Bir yandan sevdiği ile aynı şehirde olanlar için YARAMAZ (ama yaramayanlar az olduğu için üniversiteliler için YARARLI'dır)

GELELİM 15 TATİL NEZAMAN SORUSUNUN CEVABINA. 

Milli Eğitim Bakanlığı (MEB) tarafından hazırlanan 2018-2019 eğitim öğretim yılı  birinci kanaat dönemi okullar 17 Eylül 2018 Pazartesi günü eğitim vermeye başladı. Buna göre, 2018-2019 eğitim öğretim yılı birinci kanaat dönemi 18 Ocak 2019 Cuma günü sona erecek ve öğrenciler karnelerini alarak sömestr tatiline başlayacak. Yarıyıl tatili, 21 Ocak 2019 - 1 Şubat 2019 tarihlerinde yapılacak. İkinci kanaat dönemi ise 4 Şubat 2019 Pazartesi başlayıp 14 Haziran 2019 Cuma sona erecek.