RİHANNA, SAVAGE X FENTY'NİN İLK TASARIMCI İŞBİRLİĞİ İÇİN ADAM SELMAN'A DOKUNUYOR

Söylemek için Rihanna 'nın Savage X Fenty  bir gişe yıl gibi hissederiz vardı hafif küçümsemesiyle . Patlama pisti gösterisi , 50 milyon dolarlık bağış yapıldı ve 2019'u kapattığı için iç çamaşırı markası, bir marka elçisi programı başlattığını duyurdu (İlk sözcüsü Normani .) Ve 2020'de manşet yapmak için hiç zaman kaybetmiyor : Bu Sevgililer Günü, Savage X Fenty, ilk tür işbirliği olan Adam Selman ile ortaklaşa tasarlanmış bir kapsül yayınlayacak. 
Tabii ki, Selman ve Rihanna'nın katlı bir geçmişi var - CFDA Ödülleri çıplak elbisesini asla unutma - ve bu koleksiyon yaratıcı işbirliklerinin bir başka girişi. 



"Sanırım Rihanna ve ben birlikte çalışmanın harika ve akıcı bir yolu var. Bana gerçekten güveniyor ve ona gerçekten bakıyorum çünkü nabzın çok ilerisinde. O her zaman moda konusunda içgüdüsel - bu beni Onu benzersiz bir şekilde farklı bir şeyle etkiliyorum, "diyor Selman Fashionista'ya. "Bu baskı ve geçmişten dolayı, bu baskıyı gerçekten [bu koleksiyonla] hissetmiyorum çünkü birlikte çok çalıştık."
Bu kapsül yapımında bir buçuk yıl oldu. "2018'de başladı, aslında - tam olarak bana nasıl yaklaştığını hatırlamıyorum, ama onu bir yerde gördüğümü hissediyorum ve kulağıma fısıldadı," Benimle Savage X Fenty yapmalısın, "" Selman hatırlar. “Ona yeni baktım ve 'Tamam' gibiydim.” Birkaç gün sonra onu takip etti ve resmen imzaladı. 


Joan Smalls da kampanyada yer alıyor.
Savage X Fenty için Adam Selman, 1 Ocak'ta, Nisan 2020'ye kadar ek damlalar yapılması planlanıyor. Biri Locket Down (59.95 $) ve diğeri Down the Aisle (39.95 $) olarak adlandırılan iki Xtra VIP Kutusu da var. Boyutlar 32A ila 42DD ve XS ila 3X arasında değişir.
... Adesuwa gibi.
Sevgililer Günü temalı koleksiyon açısından, "Kesinlikle Rihanna ve ben ile sadece kendinden utanmadan Savage X müşterisi arasında bir karışım gibi hissetmesini istedim. Biraz fırfırlı ve biraz olmasını istedim. biraz da acele etmek istedim ama ben de biraz sleaze almak istedim - ve 'sleaze' kelimesini iyi bir kelime olarak kullanıyorum çünkü gerçekten seksi ve eğlenceli olmasını istedim "diyor. Selman'ın tasarımlarında tipik olan "göz kırp ve salla", artı "seksi bileşen Rihanna'nın hayata geçirdiği", kesinlikle iç çamaşırı olmayan ve dış dünya gardırobunuza dahil edilebilen parçalarla karıştırılır.

Savage X'in boyut aralığı - XS ila 3X - göz önüne alındığında , kapsamlı uyum süreci Selman için yeniydi. "Savage X beni her fitting için dışarı çıkardı. Rihanna'ya bir şeyler sunmadan önce, devam edip her şeyi önceden üç farklı boyuta sığdırırdım" diye açıklıyor. "Savage X'in yapabileceği boyut aralığı nedeniyle, uyum ve süreç ve bedenler hakkında çok şey öğrendim. İşbirliğimde aynı şeyi düz boyutlu bir model için sunduğumdan emin olmak istedim. bir kıvrımlı [model]. "
Elsesser ve Smalls.
Elsesser ve Smalls.
“Sadece her fitting için orada olmak oldukça etkileyiciydi” diye ekliyor. "Eğer Rihanna'nın bir külot için uygun olduğunu hiç görmediyseniz, gerçekten kaçırıyorsunuz."
Yıllarca süren işbirliği sonrasında Selman, Rihanna'dan öğrendiği en büyük şeyin yolun her adımında güven olduğunu söylüyor: "Bu konuda çok iyi. İstediği her şeye ve vizyonunun ne olduğuna çok dikkat etti. bana bunun güven ile ilgili olduğunu öğretti - kıyafetler size bu güveni verebilir, ama aynı zamanda kıyafetleri güvenle inşa etmek de sürecin çok önemli bir parçasıdır. "
Savage X Adam Selman'daki her bir öğeyi aşağıdaki galeride görebilirsiniz.